بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۴۶۶۷
رئیس شورای اسلامی شهر رشت تاکید کرد:
رئیس شورای اسلامی شهر رشت بر پیگیری پرداخت حقوق و مزایای پایان سال پرسنل شهرداری رشت بالاخص نیروهای شرکتی تاکید کرد.
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷

به گزارش بازارکار، محمدحسین کارگرنیا در جمع خبرنگاران با تاکید به پیگیری پرداخت حقوق و مزایای پایان سال پرسنل شهرداری رشت بالاخص نیروهای شرکتی اظهار کرد: همچنین انتظار دارم با توجه به اینکه فرصت چندانی تا پایان سال و فرا رسیدن عید نوروز باقی نمانده است ،نسبت به پرداخت حقوق و مزایای تمامی کارکنان اقدام شود.

وی افزود: ناظرین مربوطه به عملکرد شرکت های پیمانکاری ، صورت وضعیت پرداختی های پایان سال نیروهای شرکتی شهرداری رشت را بررسی کنند تا خدای ناکرده اجحافی از این بابت رقم نخورده باشد و کارگران تمامی حقوق و مزایای خود را دریافت کرده باشند.

کارگرنیا با اشاره به اینکه طی چند روز اخیر شاهد تلاش های بی وقفه مجموعه مدیریت شهری رشت هستیم، تصریح کرد: گفت: اقدامات خوبی در راستای نظافت شهری و رنگ آمیزی جداول و ...در راستای اجرای طرح استقبال از بهار در دست انجام است و انتظار می رود این مهم در تمامی مناطق شهری مورد توجه باشد .

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: متاسفانه گاها شاهد هستیم که به علت عدم نظافت مناسب جداول در زمان رنگ آمیزی ، کیفیت مناسب حاصل نمی شود و این گونه اقدامات منجر به هدر رفت بیت المال می شود.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر