بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۴۷۱۶
 مدیرکل صمت گیلان از تشکیل پرونده برای گران فروشان میوه در استان خبرداد.
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲

به گزارش بازار کار، تیمور پورحیدری در جمع خبرنگاران با اشاره به انجام بالغ بر ۲۸۰۰ فقره بازرسی و برخورد با گرانفروشی، اظهار کرد کرد: ۱۲۰ اکیپ بازرسی طرح نظارت نوروزی در قالب تیم‌های دو نفره فعال شده‌اند

وی افزود د: برای پیشگیری از افزایش قیمت ها، ۱۶ نمایشگاه عرضه مستقیم کالا را در قالب توزیع کالاهای پرمصرف شامل گوشت و مرغ و کیف و کفش و آجیل و خشکبار راه اندازی کردیم.

پورحیدری با بیان اینکه کالاهای اساسی عرضه شده در نمایشگاه های عرضه مستقیم حداقل ۲۰ درصد ارزان تر از بازار هستند، تصریح کرد: این نمایشگاه ها به مدت ۱۰ روز برپا بود و روز گذشته به پایان رسید. مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان از فعال شدن ۱۲۰ اکیپ بازرسی در قالب تیم های دو نفره و دو شیفته خبر داد و گفت: ۴۰ اکیپ در مرکز استان فعال بوده و بازار را رصد و با متخلفین برخورد می کند.

وی  با اشاره به انجام بالغ بر ۲۸۰۰ فقره بازرسی و برخورد با گرانفروشی، خاطرنشان کرد: کالاهای پرمصرف قیمت مصوب دارند و باید رعایت شوند لذا مردم از طریق سامانه ۱۲۴ هرگونه تخلف را گزارش دهند که به صورت آنی به شکایات رسیدگی می شود.

پورحیدری با بیان اینکه اتحادیه های صنفی رصد بازار کیف و کفش و پوشاک را بر عهده دارند، تاکید کرد: جریمه ها کاملا بازدارنده بوده و با همکاری تعزیرات حکومتی، در حال رسیدگی به پرونده های تخلف هستیم که تاکنون حدود ۵۰ میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل صمت گیلان همچنین از بازرسی و تشکیل پرونده برای گرانفروشان میوه خبر داد و گفت: نگرانی در مورد فراوانی میوه و تره بار وجود ندارد و به اندازه کفایت و نیاز استان اقلام مختلف میوه با قیمت مناسب در میادین و بازارهای گیلان موجود است.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر