بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۴۷۴۶
استاندار زنجان گفت: زنجان در حوزه اشتغال و در چهار فصل متوالی در نسبت بیکاری به مشارکت اقتصادی رتبه اول کشوری را کسب کرد.
پنجشنبه ۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۰

محسن افشارچی در پیام نوروزی خود، با اشاره به اینکه سال گذشته استان موفقیت‌هایی را در حوزه‌هایی از قبیل سرمایه‌گذاری، معدن، صادرات، کشاورزی بهره‌ور، زیست‌بوم دانش‌بنیان، اقتصاد دیجیتال و مسائل فرهنگی کسب کرد، اظهار کرد: در سال‌جاری و با تلاش مضاعف کارهای متعددی در حوزه‌های مختلف نظیر آب و پروژه‌های جدید مربوط به استحصال آب را شروع خواهد شد و مطالعات سدها نیز انجام خواهد گرفت.

 

وی تصریح کرد: در زمینه مسکن ملی همه تلاش خود را خواهیم کرد تا حجم زیادی از واحدهای نهضت ملی مسکن به متقاضیان واگذار شود. در حوزه‌های مختلف دیگر از قبیل واگذاری زمین به متقاضیان مسکن ملی سالی متفاوت خواهد بود و برنامه‌هایی برای واگذاری زمین‌های زیست بوم معیشتی نیز در نظر گرفته شده‌است.

 

افشارچی افزود: سال گذشته، سالی پر از موفقیت برای استان زنجان بود، ۲ رخداد مهم را شاهد بودیم که یکی میزبانی از رئیس‌جمهور بود که در واقع دومین سفر وی در طول دولت سیزدهم به شمار می‌رفت. رخداد مهم دیگر برگزاری انتخابات مجلس دوازدهم بود. البته در سفر رئیس‌ جمهور به این استان تصمیمات گره‌گشایی برای مجموعه‌های مختلف از جمله آب و معادن گرفته شد.

 

وی یادآورشد: در این سفر مصوبات مشخصی در حوزه‌های اقتصادی انجام گرفت که نیاز به پیگیری مجموعه مدیریتی استان در سال‌های آینده برای محقق شدن دارد.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر