بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۴۷۵۶
رئیس اتحادیه خواربارفروشان شهرستان رشت گفت: توزیع کالاهای کشاورزی سایر استان ها بصورت غیربهداشتی و فله ای حمایت از کشاورزی نیست، بلکه اجحافی است که در حق کشاورزان گیلانی می شود.
جمعه ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۸

به گزارش بازار کار، حامد اکبری با بیان اینکه راه اندازی بازارچه برند با توزیع کالاهای کشاورزی سایر استان ها بصورت غیربهداشتی و فله ای حمایت از کشاورزی نیست، بلکه اجحافی است که در حق کشاورزان گیلانی می شود.، اظهار کرد: این واحدها بدون پروانه کسب فعالیت می کنند و هیچ ضابطه و معیاری در نوع فعالیت و نظارتی بر عملکرد آنها وجود ندارد.

وی افزود: اصولا در سراسر کشور متولی بازارچه ها، اتحادیه های صنفی و اتاق های اصناف هستند، اما در رشت به گونه ای دیگر عمل شده و این حجم از پول گیلان به استان های دیگر سرازیر می شود

اکبری خاطرنشان کرد: با ادامه فعالیت این بازارچه، آسیب فراوانی به محصولات کشاورزی استان وارد می شود.

وی به 4 هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب در شهرستان رشت اشاره و تصریح کرد: به همین میزان هم واحدصنفی بدون پروانه در این شهرستان وجود دارد.

رئیس اتحادیه خواربارفروشان شهرستان رشت، به تورم حوزه اقلام خوراکی اشاره کرد و گفت: با توجه به تورم در حوزه اقلام خوراکی، گرفتن مالیات به روش های موجود از واحدهای صنفی مرتبط با مواد غذایی، علاوه بر فشار به این واحدهای صنفی باعث فشار مضاعف بر اقشار آسیب پذیر می شود.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر