بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۴۷۵۷
نماینده‌ ولی فقیه در گیلان گفت: امروز یکی از دغدغه‌های اصلی جامعه‌ ما تورم و گرانی کالاهاست و این مهم باید به عنوان اولویتی در دستور کار مجموع دولتمردان قرار گیرد.
جمعه ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵

آیت الله فلاحتی در نخستین خطبه‌های نماز جمعه‌ی این شهر در سال جدید با اشاره به منویات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی نوروزی امسال، تاکید ایشان بر لزوم توجه جدی به مقوله‌ی مهم تولید و اقتصاد را، نقشه‌ی راهی برای تلاش مجدانه‌ی مجموع دولتمردان در عرصه‌ی ارائه‌ی خدمت صادقانه به مردم عنوان کرد و گفت: امروز یکی از دغدغه‌های اصلی جامعه‌ ما تورم و گرانی کالاهاست و این مهم باید به عنوان اولویتی در دستور کار مجموع دولتمردان قرار گیرد تا شاهد افزایش یکباره‌ قیمت‌ها به ویژه در حوزه‌ی کالا‌های اساسی و ارزاق عمومی نباشیم.

افزود: مهار تورم و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها الزامی تحقق یافتنی است به شرطی که متولیان امر دست در دست یکدیگر با وحدت و همدلی به کنترل قیمت‌ها پرداخته و با تمام وجود برای کاهش دغدغه‌های اقتصادی مردم تلاش کنند.

امام جمعه‌ رشت همچنین با استناد به منویات اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم امید آفرینی و پرهیز از هرگونه یاس و ناامیدی در عرصه‌ی مواجه با محدودیت‌ها و مشکلات اضافه کرد: امروز منافع ملی کشور وابسته به تقویت روحیه‌ی ایمان و امید افزایی ست.

آیت الله فلاحتی به ۱۶ بند از گزیده‌ی فرمایشات رهبری در سخنرانی نورزی امسال اشاره و تصریح کرد: امروز به تناسب سرمایه‌های موجود در کشور، بهره وری وجود ندارد و باید سرمایه‌های بالقوه در چرخه‌ی اقتصاد وارد شود یا رونق تولید و ارتقاء بهره وری تحقق یابد.

وی در ادامه با اشاره به ترفند‌های شوم دشمنان مبنی بر تشدید ضعف‌ها و نادیده انگاری نقاط قوت کشور گفت: دشمنان این ملت هیچ گاه در روند سخن پراکنی خویش، به مزایا و دست آورد‌های این ملت در حوزه‌ی های علمی، تحقیقاتی و نیل به فن آوری‌های نوین اشاره نمی‌کنند و این مهم باید از سوی دلسوزان انقلاب و فعالان فرهنگی - رسانه‌ای کشور با رویکرد امید افزایی انعکاس یافته و به مردم انتقال یابد.

نماینده‌ی ولی فقیه در گیلان در بخش دیگری از سخنان خویش بر لزوم توجه جدی به مقوله‌ی مهم و اثرگذار امید آفرینی و ابراز مودت بین مردم تاکید کرد و افزود: روحیه‌ی وحدت و همدلی مردم از سرمایه‌های ارزشمندی ست که همواره در عرصه‌های سرنوشت ساز، منشا تحولات سازنده شده و ترفند‌های شوم دشمنان را به خودشان بازگردانده است.

منبع:صدا و سیمای گیلان 

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر