بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۴۷۶۸
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ایجرود عنوان کرد
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ایجرود گفت: رونق فعالیت در روستا‌های گردشگری سبب ایجاد اشتغال برای جوانان روستایی می‌شود.
شنبه ۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۹

محمود باقری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار کار، از تشکیل کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر و آماده‌سازی روستاهای تاریخی و هدف گردشگری ایجرود آماده میزبانی از گردشگران نوروزی در این شهرستان خبر داد.

 

وی افزود: در روستاهای تاریخی و هدف گردشگری این شهرستان طی ایام نوروز نمایشگاه صنایع‌دستی برپا خواهد شد و این مناطق در حالت آماده‌ برای پذیرش مهمانان و گردشگران نوروزی هستند. 

 

این مسئول ادامه داد: هرساله حمام‌های تاریخی خوئین، گلابر، جوقین و زرین آباد، میل خوئین، دستکندهای تاریخی خول، دژمنده، آق قلعه (چهل پله)، قیزلار قلعه‌سی و خانه اربابی ینگه کند جامع‌السرا، مسجد جوقین و روستاهای تاریخی خوئین و گلابر از آثار طبیعی، فرهنگی و تاریخی شاخص شهرستان ایجرود به شمار می‌رود که مسافران زیادی را به ویژه در ایام نوروز به خود پذیرا است.

 

باقری تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه در روستاهای هدف گردشگری و جذب مسافر سبب ایجاد اشتغال برای جوانان همین مناطق شده و ذر نهایت ایجاد ثروت و ارزش افزوده را برای این مناطق به همراه دارد. 

 

وی عنوان کرد: امسال بروشور دیجیتالی از آثار تاریخی، اماکن گردشگری، صنایع‌دستی و مراکز اقامتی استان و شهرستان ها آماده شده لینک و QR کد توسط سامانه تلفن همراه اول و ایرانسل به پلاک های ماشین‌های غیر بومی ورودی استان ارسال خواهد شد.

 

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ایجرود خاطرنشان کرد: بازدید‌های مشترک در ایام تعطیلات نوروزی از مراکز خدمات‌رسان، تاسیسات گردشگری، فروشگاه‌های مواد غذایی را داریم و بنر‌های خوشامدگویی به مسافرین از ورود بخش حلب و ورودی شهر زرین آباد نصب شده است. 

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر