بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۴۷۷۸
استاندار قم با اشاره به نامگذاری امسال به نام "جهش تولید با مشارکت مردم" از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: مدیران استان در راستای تحقق شعار سال تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت.
يکشنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۱

به گزارش بازار کار، سید محمد آقامیری با بیان اینکه به منظور عملیاتی کردن شعار سال، بلافاصله پس از تعطیلات، نشست‌هایی با مدیران استان خواهیم داشت، گفت: ضمن مشخص کردن معیارها، مسیرهای مشارکت مردم معین می‌شود و با استفاده ظرفیت استان و تعیین نحوه حمایت دولت از مردم، این فرمان مقام معظم رهبری را اجرایی خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال برای اعضای دولت یک فرمان است که ما به عنوان سرباز باید نسبت به آن انجام وظیفه کنیم.

استاندار قم گفت:‌ در دهه گذشته، شعارهای سال که از سوی رهبری انتخاب شده‌اند عمدتاً با موضوع اقتصاد و تولید بوده‌است و لذا توجه به معیشت مردم در اولویت قرار دارد.

وی اظهار داشت: اقتصاد باید با مشارکت مردم جان بگیرد،همچنین تورم نیز زمانی مهار خواهد شد که تولید رونق پیدا کند.

آقامیری در ادامه گفت:‌ افزایش تولید با مشارکت جدی مردم آن قدر ادامه خواهد داشت که به وضعیت مطلوب در استان قم برسیم.

وی دربخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در حوزه مدیریت بازار و مدیریت تورم نیز به اداره‌کل صنعت ، معدن و تجارت گفته شده تا از حضور مردم استفاده شود، اظهار داشت: در ۶ ماه گذشته در خصوص مهار تورم اقدامات خوبی داشته‌ایم و امروز قم رتبه ۲۷ کشور در نرخ تورم را داراست و اگر از چهار استان دیگر عبور کنیم قم ارزان‌ترین استان کشور خواهد شد.

آقامیری در خصوص دستاوردهای دولت در حوزه اقتصادی در استان قم نیز گفت: در تامین مسکن ما از رتبه ۱۷ کشور به رتبه دوم رسیدیم و امروز شاهد این هستیم که همه جای استان در حال ساخت و ساز است؛ پیش‌بینی کردیم که امسال هر ماه یک‌هزار واحد مسکونی تحویل مردم خواهیم داد.

وی اضافه کرد:‌ همچنین سامانه اجاره مسکن را تغییر داده‌ایم و این باعث می‌شود افزایش اجاره مسکن بیش از ۲۰ درصد صورت نگیرد.

وی با بیان اینکه درحوزه معیشت نرخ تورم دراستان قم پایین است، گفت: ستاد تسهیلات ورفع موانع تولید سال گذشته هر هفته برگزار شد و پرونده‌ها تعیین تکلیف و معمولاً به نفع تولید کننده تصویب گردید؛ این روند در سال آینده نیز به صورت جدی دنبال خواهد شد.

آقامیری درپایان خاطرنشان کرد: نظارت بر بازار با همراهی مردم انجام خواهد شد که ما از آنان دعوت می‌کنیم که ثبت‌نام کنند، دوره‌های آموزشی ببیند و توسط دستگاه ذی‌ربط مجوز و گواهی نظارت دریافت نمایند و خودشان ناظر بر قیمت و کیفیت بازار باشند.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر