بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۱۱۸۳
با حضور معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا جوایز ویژه بخش نیروی انتظامی به قصه‌گویان برتر بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی کانون پرورش فکری اهدا شد.
پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۹

به گزارش بازارکار اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، برترین‌های قصه‌های «نیروی انتظامی» و «غزه» در بخش غیررقابتی و قصه‌گویان برتر رقابتی در بخش «زبان اشاره» و قصه‌های «۹۰ ثانیه‌ای: با همراهی سرهنگ شعبان اولادی، معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا و حامد علامتی مدیرعامل کانون معرفی شدند.
برترین‌های نیروی انتظامی، فرهاد مرادی با قصه «معمار و نقاش» از کرمانشاه، الهام زارعی‌زاده با قصه «پاسگاه حسن‌آباد» از کردستان و عمران سعدی‌فر از هرمزگان با اجرای قصه «پلیس مهربان» حائز لوح تقدیر و جایزه نقدی از سوی فرماندهی انتظامی کشور شدند.
در بخش غیررقابتی قصه‌های غزه فاطمه محمودی از استان آذربایجان شرقی با قصه «نام پاکن»، رقیه دشتی از اردبیل با قصه «ریحانه و گلیم بالا» و همچنین حاج‌آقا موسی کاظم از قم با قصه «غزه» تقدیر شدند.
همچنین در بخش زبان اشاره غزل محمدی‌نژاد از استان کرمانشاه جایزه خود را دریافت.
برگزیدگان بخش قصه‌های ۹۰ ثانیه نیز به این شرح اعلام شد: سما تجا، زهرا زارع‌خورمیزی، مطهره السادات و آمنه اولیا از یزد، مهدیا مصطفوی از قزوین، زهرا دهستاتی‌بافقی و نیلوفر زارعین از یزد، مهدی محمدی از فارس، محسن وظیفه پشت‌کوه از اردبیل، محمدامین ابراهیمیان‌مقصود از تهران، کیان زارعی‌گواری از مرکزی، سیدبهار حسینی از زنجان.
مراسم تجلیل از برگزیدگان بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با حضور شعبان اولادی معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا، امین کمالوندی معاون توسعه و مدیریت منابع کانون پرورش فکری و رکنی‌زاده مشاور مدیرعامل کانون انجام شد.
در مراسم پایانی بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، که روز ۳۰ آذر در یزد برگزار شد حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، جمعی از هنرمندان و پیش‌کسوتان عرصه قصه و قصه‌گویی حضور داشتند.

برچسب ها:

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر