بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۲۴۷۵
مجتمع خدمات رفاهی و تعمیرگاهی ناوگان بار از سلسله پروژه‌های حوزه حمل‌ونقل و ترافیک با همکاری بخش خصوصی در ورودی شرق شیراز جهت استفاده فعالین ناوگان بار به بهره‌برداری رسید.
چهارشنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۴

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز در آیین افتتاح و بهره‌برداری مجتمع تعمیرگاهی و خدماتی ناوگان بار اظهار کرد: اینکه یک مدیر با طرح و ایده خوب و با یک سرمایه‌گذاری کم، ساختمان بدون استفاده شهرداری را این‌چنین به بهره‌برداری مطلوب می‌رساند؛ عملاً نشانگر آن است که توانسته از امکانات موجود، استفاده بهینه کند.
رضا محمدیان در خصوص الگو قرار دادن مدل این پروژه‌ها در دیگر نواحی شهرداری گفت: مدل این پروژه‌ها مطلوب بوده و می‌توان همانند این پروژه‌ها را با کاربری‌ها و فضا‌های مختلف در مباحث ترافیک، اجتماعی، فرهنگی و عمرانی در سایر قسمت‌های شهرداری اجرا کرد.
او وجود این مدل پروژه‌ها را که باذوق یک سرمایه‌گذار و یک مدیریت خوب سازمان حمل‌ونقل بار اتفاق می‌افتد و سبب الگوسازی می‌شود، شایسته تقدیر دانست.
رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز گفت: در دیگر ورودی‌های شهر نیز به‌زودی شاهد این اتفاق و مبارک باشیم تا مشکلات مردم در این زمینه مرتفع شود.
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: بر اساس وعده‌ای که داده بودیم پروژه‌های حوزه حمل‌ونقل و ترافیک از هفته حمل‌ونقل آغاز و تا دهه فجر به‌صورت مستمر فعالیت خود را ادامه می‌دهد که در میان پروژه‌های کلان اعلام‌شده، نخستین مجتمع تعمیرگاهی و خدمات رفاهی ناوگان بار شیراز و حومه ازجمله پروژه‌های مهم مجموعه حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز در کشور است که در شهر مقدس شیراز به بهره‌برداری رسید.
هادی شه‌دوست شیرازی ضمن اشاره به این نکته که مجتمع تعمیرگاهی و خدمات رفاهی در محل بولوار خلیج‌فارس و قبل از پلیس‌راه، مقابل جاده منطقه ویژه اقتصادی واقع‌شده است؛ یکی از امتیازات این پروژه را دسترسی به منطقه ویژه اقتصادی عنوان کرد و گفت: با همکاری بخش خصوصی با راه‌اندازی این مجتمع؛ برای ۷۰ نفر به‌صورت مستقیم و ۱۵۰ نفر به‌صورت غیرمستقیم اشتغال‌زایی صورت گرفته است.
او در خصوص خدمات ارائه‌شده در مجتمع مذکور گفت: خدماتی تعمیرگاهی ازجمله برق‌کاری، مکانیکی، لوازم‌یدکی، تنظیم موتور، سرویس روغن و پنچرگیری صافکاری جلوبندی، قطعه‌شویی، کارواش، جلوبندی، عرضه روغن‌موتور و لاستیک تعاونی و همچنین بخش اداری مربوط به دفتر ساماندهی خودرو‌های باری و خدمات اینترنتی، کافه و سوپر مارکت نیز در این مرکز به متقاضیان ارائه می‌شود.
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز بابیان اینکه هم‌زمان با ارائه خدمات خودرویی، تمام مراحل ساماندهی ناوگان بار و دریافت پروانه فعالیت و اشتغال نیز در این مجتمع برنامه‌ریزی‌شده است، عنوان کرد: در این مجتمع ارائه خدمات به ناوگان بار باهدف حذف سفر‌های درون‌شهری رانندگان خودرو‌های باری، ساماندهی این ناوگان و درنتیجه کنترل ترافیک در نظر گرفته‌شده است.
رسولی سرمایه‌گذار مجتمع تعمیرگاهی و خدمات رفاهی ناوگان بار نیز در بخشی از مراسم یادآور شد: این مجموعه که در ابتدا به‌صورت بدون استفاده از املاک تحت اختیار شهرداری منطقه ۷ شیراز بود، باهدف به‌کارگیری نیروی کار و ارائه خدمات مطلوب به رانندگان زحمتکش ناوگان بار از طریق واگذاری به بخش خصوصی به شکل مطلوب و کاملاً بهینه به‌کارگیری شد.
او افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده برآورد اولیه جهت بهسازی این مجموعه ۱٫۵ میلیارد تومان در نظر گرفته‌شده بود، اما با توجه به ایجاد مجتمعی آبرومند و درخور کلان‌شهر شیراز مبلغ بهسازی به سه میلیارد تومان رسید.
به گفته سرمایه‌گذار مجتمع تعمیرگاهی و خدمات رفاهی ناوگان بار؛ این مجموعه شامل رستوران، کافه و سوپر مارست، برق‌کاری، مکانیکی، لوازم‌یدکی، تنظیم موتور، سرویس روغن و پنچرگیری صافکاری جلوبندی، قطعه‌شویی، کارواش، جلوبندی، عرضه روغن‌موتور و لاستیک تعاونی بود و کلیه مراحل ساماندهی ناوگان بار و دریافت پروانه فعالیت و اشتغال نیز در این مجموعه انجام می‌پذیرد.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر