بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۳۶۳۵
از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، پارک علم و فناوری البرز به عنوان دبیرخانه سیاستگذاری توسعه و ترویج مالکیت فکری کشور انتخاب شد.
چهارشنبه ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷

به گزارش بازارکار به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری، از سوی دکتر سجاد محمد علی نژاد، معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، پارک علم و فناوری البرز به عنوان دبیرخانه سیاست‌گذاری توسعه و ترویج مالکیت فکری کشور انتخاب شد که افتخاری دیگر برای استان البرز است.

بر اساس این گزارش، در نامه معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مهدی عباسی رییس پارک علم و فناوری البرز تصریح شده است:

نظر به سوابق ارزنده آن پارک در حوزه مالکیت فکری به موجب این حکم پارک علم و فناوری البرز به عنوان دبیرخانه سیاست‌گذاری توسعه و ترویج مالکیت فکری انتخاب می‌شود.

نقش آفرینی موثر به منظور اجرای مطلوب سیاست‌های مرتبط با مالکیت فکری در پارک‌ها و سایر مراکز فناوری و نوآوری با بهره مندی از ظرفیت تمامی بازیگران و نقش آفرینان مؤثر در زیست یوم فناوری و نوآوری با هدف تسهیل بهره برداری اقتصادی از دانش و کمک به صیانت پذیری دانش و فناوری و اهتمام ویژه در تقویت، ترویج توانمندسازی شبکه سازی و توسعه تعاملات مالکیت فکری هم در سطح، قوانین سازمان‌ها و بازیگران و هم در سطح کارکردها، از اهم انتظارات اینجانب می‌باشد.

امید است با اتکال به خداوند متعال و با هماهنگی و همیاری شایسته در انجام ماموریت محوله در پیشبرد تحقق آرمان‌های نظام، اسلامی مجدانه کوشا باشید.

گفتنی است؛ پارک علم و فناوری البرز در توسعه زیست بوم نوآوری و کارآفرینی کشور بویژه در حوزه مالکیت فکری و صیانت و ثبت دارایی‌های فکری و ... نقشی موثر و پررنگی دارد.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر