بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۳۸۸۸
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان اعلام کرد
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: امسال برای ۸۸۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد آموزش‌های کسب و کار ارائه شده است.
چهارشنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرنگار بازار کار؛ روح‌اله صالحی با اشاره به آموزش مهارت شغلی به مددجویان، اظهار کرد:  کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای فراهم‌سازی زمینه اشتغال‌یابی و مهارت‌های شغلی مددجویان به مهارت‌آموزی در سه بخش آموزش‌های مقدماتی کسب و کار، آموزش‌های مهارتی کسب و کار و آموزش‌های پایدارسازی کسب و کار برای جامعه هدف اقدام کرده است.

 

وی در تشریح آموزش‌های مقدماتی کسب و کار برای مددجویان گفت: این آموزش‌ها متناسب با گروه‌های مختلف جامعه مددجویی تدوین و موجب توسعه فرهنگ کارآفرینی، ایجاد نگرش کارآفرینانه و ارتقای مهارت‌های عمومی مددجویان در حوزه کسب و کار می‌شود.

 

این مسئول ادامه داد: هدف نهایی از اجرای این آموزش‌ها، فراهم‌سازی فضای کارآفرینی در جامعه هدف است. این آموزش‌ها در گروه‌ آموزش‌های فرهنگی، آموزش‌های کارآفرینی و آموزش‌های کسب‌وکار برگزار می‌شود.

 

صالحی با اعلام اینکه امسال برای 8800 نفر از مددجویان کمیته امداد آموزش های کسب و کار ارائه شده است که در پایدارسازی طرح ها تاثیر بسزایی داشته است، خاطرنشان کرد: این دوره‌ها می‌توانند به عنوان یک ابزار موثر برای ارتقای وضعیت شغلی و درآمدزایی اصناف، بهبود اقتصاد منطقه و ترویج کسب‌وکارهای محلی مورد استفاده قرار گیرند.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر