بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۴۳۹۴
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان از تصویب بیش از ۶۰۰۰ میلیارد تومان در سفر رئیس جمهور برای پروژه‌های عمرانی استان خبر داد.
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵

سمانه حسن پور در این رابطه اظهار کرد: برای بحث تملک دارایی در سفر ریاست جمهور در سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۶۰۰۰ میلیارد تومان به ما تعهد عمرانی شده که به پروژه‌های عمرانی یا تملک دارایی سرمایه استان کمک شود که شامل پروژه‌های استانی و ملی می‌شود.

وی تصریح کرد: پروژه‌های بزرگی مانند سد کمندان، ایوشان، حوضیان و مروک جز آن‌ها هستند؛ چهارخطه خرم‌آباد- کوهدشت، کریدور غرب قسمت سلسله– دلفان، تونل اسپژ، شارند- ازنا، داران- الیگودرز و... از این پروژه‌ها هستند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان خاطرنشان کرد: از ۶ هزار میلیارد تومان، ۳۹۲۷ میلیارد تومان تعهد سازمان برنامه و بودجه بوده و آنچه تاکنون تخصیص داده شده جمعاً حدود ۴۲۵۱ میلیارد تومان است.

حسن پور اضافه کرد: با توجه به اینکه قسمتی از آن اسناد بوده ۶۰ درصد رقم اسناد را به عنوان معادل نقدی حساب می‌کنیم. می‌توانیم بگوییم معادل نقدی ۳۹۴۳ میلیارد تومان طی ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ تاکنون به ما تخصیص داده شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه یک سری از پروژه‌ها به مرحله پایانی رسیده‌اند و در واقع تخصیصی نیاز داریم که از سقف اعتبار سفر بالاتر باشد مسئله‌ای ندارند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان اظهار کرد: پروژه‌هایی مانند تقاطع غیر همسطح دانشگاه لرستان به بالای ۸۰ و ۹۰ درصد رسیده‌اند. تعهد سفر برای این پروژه ۱۰ میلیارد بود که تا سال گذشته ۱۸ میلیارد تومان و امسال نیز تا پایان سال رقم ۱۸ میلیارد تومان به آن می‌دهند تا تکمیل شود.

حسن پور خاطرنشان کرد: همچنین برای پروژه‌هایی مثل بیمارستان نیایش، کوهدشت و... دنبال تخصیص هستیم.

وی ادامه داد: سال مالی برای اعتبار و تخصیص تا ۲۸ اسفندماه است اگر تا این زمان اعتبار استفاده نشود برگشت خواهد خورد.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر