بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۴۴۸۲
همزمان با رونمایی از فرآیندهای جدید هدف‌گذاری و ارزیابی عملکرد
رویداد آموزشی ضمن خدمت با عنوان «مدیریت موثر پروژه در سازمان: هدف‌گذاری، برنامه‌ریزی، اجرا، پایش و ارزیابی» ویژه اعضای جهاد دانشگاهی هنر همزمان با رونمایی از فرآیندهای جدید هدف‌گذاری و ارزیابی عملکرد اختصاصی طراحی شده برای جهادگران این واحد در باغ‌موزه نگارستان برگزار شد.
سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۳

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی هنر، دوشنبه 21 اسفندماه 1402، رویداد آموزشی ضمن خدمت در حوزه مدیریت پروژه با عنوان «مدیریت موثر پروژه در سازمان: هدف‌گذاری، برنامه‌ریزی، اجرا، پایش و ارزیابی» با حضور امیررضا درهمی و مسعود مکاری قهرودی، ویژه جهادگران واحد هنر در تالار معین باغ موزه نگارستان برگزار شد.
مسعود مکاری قهرودی کارشناس ارشد مهندسی صنایع - مدیریت پروژه از دانشگاه تهران و مدیر محصول نرم‌‌افزارهای مالی بانکی هلدینگ فناپ بانک پاسارگاد است. امیررضا درهمی کارشناس ارشد مدیریت پروژه از دانشگاه تهران و اسکرام مستر در شرکت انرژی دانا است.
در این کارگاه آموزشی مدیران و اعضای جهاد دانشگاهی هنر ضمن آشنایی با مفاهیم بنیادی مدیریت پروژه، از مراحل فرآیند اجرایی آن از هدف‌گذاری، برنامه‌ریزی، اجرا، پایش تا ارزیابی آگاه شدند. برای تسهیل در ثبت مراحل، از هدف‌گذاری تا اجرا و پایش فرآیند مدیریت پروژه در واحد هنر، رویه‌های جدید رونمایی و استفاده از آن توضیح داده شد. همچنین الگوی اختصاصی طراحی شده جهت ارزیابی عملکرد جهادگران هنر معرفی و تبیین شد.
در بخش جانبی این رویداد  نیز شرکت‌کنندگان در این رویداد آموزشی از موزه مکتب کمال الملک، تالار صف سلام دیوارنگاره فتحعلیشاهی، مجموعه آثار تالار آینه‌کاری استاد منیر فرمانفرماییان، مجموعه نقره‌های قلم‌زنی سبک اصفهان و فرش‌های اهدایی غلامعلی ملول، مجموعه مجسمه مینیاتورهای مردم‌شناسی جهانگیر ارجمند، مجموعه عکس‌های مردم‌شناسی استاد محمود روح‌الامینی، مجموعه اسناد و عکس‌های تاریخی ملک الشعرای بهار، مجموعه آثار مینیاتور و معرق چرم سوخت استاد علی اسفرجانی، یادبود استاد محسن مقدم، مجموعه کاشی‌های باغ موزه نگارستان و یادبود کلاس درس دانشسرای عالی با حضور کارشناس و راهنمای این باغ موزه، دیدن کردند.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر