بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۴۶۳۳
بنیاد ملی علم ایران در نظر دارد از دانشمندان و محققان برجسته علمی کشور در حوزه ریاضی، در راستای حرکت در مرز‌های دانش جهانی ریاضی حمایت کند که این حمایت، بن پایه توسعه علمی در حوزه ریاضی را برای کشور فراهم خواهد کرد. بنیاد ملی علم ایران در نظر دارد از دانشمندان و محققان برجسته علمی کشور در حوزه ریاضی، در راستای حرکت در مرز‌های دانش جهانی ریاضی حمایت کند که این حمایت، بن پایه توسعه علمی در حوزه ریاضی را برای کشور فراهم خواهد کرد.
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲

به گزارش بازارکار به نقل از خبرگزاری برنا؛ در این برنامه با توجه به حیطه وظایف بنیاد، بدیهی است در این برنامه حمایت‌ها تا پذیرش نظریه علمی و انتشار در مجلات برجسته جهانی، صورت خواهد گرفت. در این راستا همکاری هدفمند، مؤثر و تثبیت‌شده دانشمند ایرانی با دانشمندان برجسته بین‌المللی مورد تأکید و حمایت ویژه قرار خواهد داشت.

حوزه‌های اولویت‌دار

ارائه نظریه یا بنیان علمی بسیار بدیع و نوظهور و در مرز دانش جهانی حوزه ریاضی که برای اثبات آن، مراجعه به نشریات بسیار معتبر جهانی ملاک اولیه مناسبی است.

واجدین شرایط

فرد متقاضی عضو هیئت‌علمی یک مؤسسه علمی/ پژوهشی کشور باشد.

توجه: سایر افراد مانند اعضا هیئت‌علمی بازنشسته و یا دانشجویان دکتری یا محققان پسادکتری به عنوان مجری اصلی و طرف قرارداد شامل این برنامه نمی‌شوند.

مجری اصلی کمینه یک مقاله منتشر شده در نشریات برتر جدول ۲ یا ۳ (مندرج در شیوه‌نامه)، توسط متقاضی، به عنوان نویسنده مسئول یا یکی از نویسندگان اصلی، در بازه زمانی ۲۰۱۹ الی ۲۰۲۴ به چاپ رسانده باشد. (به عنوان مثال؛ اگر نام دانشجو یا محقق پسادکتری به عنوان نویسنده مسئول است، نام شخص متقاضی، در نقش استاد راهنما، و به عنوان نویسنده اصلی درج شده باشد.)

تبصره ۱: اگر مجری، مقاله تعهد داده شده را قبل از زمان پیش بینی شده تحویل نماید، باقی‌مانده اعتبار به عنوان گرنت برای فعالیت‌های تحقیقاتی و علمی استاد در راستای برنامه حرکت در مرز دانش جهانی ریاضی در بازه زمانی مصوب باقی خواهد ماند. اگر محقق در بازه زمانی مشخص شده تعداد مقالات بیشتری به چاپ برساند به ازای هر مقاله در گروه الف مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان و به ازای هر مقاله در گروه ب، پنجاه میلیون تومان پاداش مازاد بر مبلغ مصوب دریافت خواهد کرد.

تبصره ۲: مقالات مروری (Review)، گزارش‌ها یا نامه (Letters or Reports) و مطالعات عام با نویسندگان بی‌شمار پس از بررسی توسط کارگروه داوری قابل پذیرش خواهد بود.

تاریخ فراخوان

مهلت ثبت درخواست از ۲۳ اسفند تا ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ است.

مبلغ حمایت

برای سه سال و به‌ازای هر طرح مصوب:

در گروه مجله الف، دو میلیارد تومان (بیشینه سه طرح در این گروه مورد حمایت قرار می‌گیرند.)

در گروه مجله ب، ۱.۵ میلیارد تومان (بیشینه ۱۵ طرح در این گروه مورد حمایت قرار می‌گیرند.)

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر