بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۴۶۶۶
در جلسه مشترک رییس جهاددانشگاهی و برخی معاونان و مدیران ارشد این نهاد با مدیرعامل و عضو هیأت مدیره هلدینگ توسعه صنعت و معدن واسته به ستاد اجرایی فرمان امام(ره) بر تقویت و توسعه همکاری‌های دو مجموعه در حوزه‌های مختلف صنعتی تأکید شد.
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۹

به گزارش بازارکار از روابط عمومی جهاددانشگاهی، نشست مشترک دکتر حسن مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی و حمیدرضا شیران مدیرعامل و عضو هیأت مدیره هلدینگ توسعه صنعت و معدن تدبیر وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با حضور برخی معاونان و مدیران ارشد این نهاد برگزار شد.
دکتر مسلمی نائینی در ابتدای این جلسه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص جهاددانشگاهی گفت: به فرموده ایشان این نهاد جزء مولودهای انقلاب است و از ابتدای تشکیل و حتی در دوران دفاع مقدس توانسته کارهای بزرگی در حوزه‌های مختلف در کشور انجام دهد.
وی در ادامه تصریح کرد: جهاددانشگاهی با بهره گیری از توان و ظرفیت متخصصان و فناوران خود در حوزه‌های آموزشی، فرهنگی، فنی مهندسی، پزشکی، علوم انسانی و... توانسته اقدامات مهمی انجام دهد و دستاوردهای بزرگی به ثمر برساند. از جمله در حوزه پزشکی و سلول‌های بنیادی و درمان ناباروری پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی یکی از بهترین پژوهشگاه‌های کشور در سطح دنیا است که توانسته نام ایران را در دنیا سربلند کند.
رییس جهاددانشگاهی افزود: این نهاد در حوزه‌های فنی مهندسی هم توانسته در دوران دفاع مقدس اقدامات بسیار مهمی در حوزه صنایع نظامی و دفاعی انجام دهد.
در ادامه این نشست مشترک حمیدرضا شیران مدیرعامل و عضو هیأت مدیره هلدینگ توسعه صنعت و معدن تدبیر وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام(ره) بیان کرد: جهاددانشگاهی و هلدینگ توسعه صنعت و معدن تدبیر در گذشته نیز ارتباطات و تفاهم‌های خوبی با یکدیگر داشته‌اند.
وی در ادامه گفت: موارد بسیاری وارد کشور می‌شود که شاید بخشی از آن را نتوانیم در کشور تولید کنیم، اما بخش زیادی از آن قابلیت تولید در داخل کشور را دارند. مدیرعامل و عضو هیأت مدیره هلدینگ توسعه صنعت و معدن تدبیر وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گفت: رویکردمان در هر جایگاهی که قرار داشته‌ایم همواره بر این بوده که بتوانیم با حوزه صنعت و مجموعه‌های دانشگاهی ارتباطات خوبی داشته باشیم و از آنها حمایت کنیم که انصافا بهره‌های خوبی هم از این طریق به دست آوردیم.
شیران با ابراز امیدواری از تقویت روابط با مجموعه جهاددانشگاهی گفت: امیدواریم اکنون که در مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام(ره) حضور داریم نیز بتوانیم همکاری‌های خوبی با مجموعه‌ جهاددانشگاهی داشته باشیم، چراکه در حوزه‌های مختلف صنعتی، نفت، آموزشی و... توانمندی بسیار خوبی دارد و تلاش می کنیم تا با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام(ره) بتوانیم ارتباط و همکاریهایمان با این نهاد انقلابی را توسعه دهیم.
در این نشست مشترک که برخی از معاونان و روسای واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی در حوزه صنعتی حضور داشتند، هر یک به ارائه گزارشی از دستاوردها و تولیدات واحدهای سازمانی خود در حوزه‌های صنعتی، نفت، صنایع نظامی، مخابراتی، آموزشی و فنی و مهندسی پرداختند و توسعه همکاری مجموعه خود با مجموعه هلدینگ توسعه صنعت و معدن تدبیر وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام(ره) اعلام کردند.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر