بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۴۶۸۷
طی حکمی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی به عنوان نماینده ویژه وزیر در برنامه‌ریزی و فراهم نمودن مقدمات راه‌اندازی شهر جهانی نوآوری و فناوری‌های نرم و صنایع خلاق منصوب شد.
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳

به گزارش بازارکار از روابط عمومی پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی،طی حکمی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دکتر محمد حسین ایمانی خوشخو رییس پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی به عنوان نماینده ویژه وزیر در برنامه‌ریزی و فراهم نمودن مقدمات راه‌اندازی شهر جهانی نوآوری و فناوری‌های نرم و صنایع خلاق منصوب شد.
در این حکم که ۲۶ اسفند ماه صادر شده، آمده است:
 انتظار می‌رود ظرف دو ماه جزئیات طرح تأسیس شهر جهانی نوآوری و فناوری‌های نرم و صنایع خلاق شامل امکانات سخت افزاری و نرم افزاری مورد نیاز، ساختارهای تشکیلاتی، نحوه تامین منابع مالی، تعیین دستگاه های اجرایی همکار و سایر موارد لازم جهت طرح و بررسی در شورای هنر ارائه شود.

گفتنی است مصوبه «راه‌اندازی شهر جهانی نوآوری و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و خلاق کشور» پیش از این، توسط رییس جمهور و رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی ابلاغ شده بود و براساس آن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موظف شده با همکاری پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی نسبت به تاسیس این شهر جهانی اقدام کند.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر