بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۴۷۱۹
ده نفر از شرکت کنندگان دوره تربیت مدرس زبان انگلیسی در مرکز آموزش زبان های خارجی جهاد دانشگاهی گیلان دعوت به همکاری شدند.
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرنگار بازارکار، دکتر محمدعلی رحیمی پور  معاون آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی گیلان اظهار کرد: با توجه به برگزاری دوره‌های مختلف زبان انگلیسی در مراکز جهاد دانشگاهی و تربیت  مدرسین کارآمد و آشنا با روش های جدید تدریس، انواع آزمون ها و اصول کلاس داری و چگونگی انتقال مطالب به فراگیران از یک سو، و لزوم ایجاد همسوئی و هماهنگی در شیوه تدریس مدرسین در مراکز مختلف جهاد دانشگاهی از سوی دیگر، برگزاری دوره آموزشی تربیت مدرس زبان انگلیسی ضروری است و مرکز آموزش زبان های خارجی جهاد دانشگاهی گیلان در این خصوص کارنامه درخشانی را از آن خود کرده است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری در مرکز آموزش زبان های خارجی جهاد دانشگاهی 4دوره تربیت مدرس زبان انگلیسی برگزار شده است و از بین شرکت کنندگان ده نفر دعوت به همکاری شدند.

دکتر رحیمی پور تصریح کرد: لازم است متقاضیان ورود به این دوره از توانمندی های زبانی پیشرفته ، سطح (Upper-intermediate) برخوردار باشند. توانمندی‌های زبانی داوطلبین بر اساس آزمون های استاندارد شفاهی و کتبی ارزیابی می شود.

به گزارش بازارکار، این دوره شامل یک ترم ۴۰ ساعت است و طی 10 هفته و بر اساس سرفصل های ارائه شده برگزار می‌شود.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر