بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۴۷۲۰
حسن پور گفت: بنیاد شهید زیر نظر دکتر قاضی زاده روی ریل اصلی خودش برگشته است و از ایشان تشکر و تقدیر می‌کنم.
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹

به گزارش بازارکار، «شهباز حسن پور» نماینده کرمان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی اظهار داشت: خوشبختانه بنیاد شهید و امور ایثارگران در بحث گسترش زیرساخت‌های لازم و استخدام فرزندان شاهد اقدامات موثری انجام داده است، هرچند این کافی نیست و ما باید کل جامعه بزرگ ایثارگران را مد نظر داشته باشیم، زیرا داوطلبان بسیجی و پاسدار ما و سایر نیرو‌های مسلح و سربازان گمنام آقا امام زمان (عج) همه به میل خودشان به دفاع از میهن و انقلاب پرداختند و امروز ما شرمنده خیل عظیم خانواده ایثارگران هستیم.
وی ادامه داد: رئیس بنیاد شهید از قانون‌گذاران صاحب‌نام کشور محسوب می‌شوند و بیش از یک دهه قانون‌گذار مجلس شورای اسلامی بودند. ایشان بنیاد شهید را رفته رفته به ماموریت اصلی خودش برمی‌گردانند و به نوبه خودم از فعالیت‌های خوب و زیرساختی آقای دکتر قاضی زاده و معاونین ایشان تشکر می‌کنم.
نماینده مردم کرمان در مجلس ادامه داد: بنیاد شهید زیر نظر دکتر قاضی زاده روی ریل اصلی خودش برگشته است و از ایشان تشکر و تقدیر می‌کنم. نه فقط تشکر و تقدیر بلکه باید شکرگذار باشیم که خوشبختانه آن جایگاه معنوی و ارزشی که حضرت امام (ره) به دنبالش بود و آن فرهنگ ایثار و شهادت و جهاد در کشور جاری و ساری می‌شود.

برچسب ها:

ارسال نظرات

برچسب روز

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر