بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۴۸۲۶
جوهری گفت: با توجه به شعار سال، به دستور استاندار تهران نخستین قدم‌ها براساس افزایش مشارکت مردم در نقش حامیان اصلی اقتصاد برداشته شده است.
دوشنبه ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۶

به گزارش بازارکار، سیدعباس جوهری اظهار داشت: از ۲۰روز مانده به پایان سال ۱۴۰۲ ستاد سفر کار خود را به ریاست استاندار تهران با فعال کردن ۱۴ کمیته، همچون امنیتی، کاهش تصادفات و ترافیک، تنظیم بازار، امداد و نجات، قضایی، برنامه ریزی و آمار و ... آغاز کرد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران در ادامه با اشاره به برنامه ریزی‌ها در سطح استان با توجه به شعار سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ بیان کرد: در سال گذشته همه امور با توجه به شعار سال برنامه ریزی و گام‌های موفقی در حوزه رشد تولید برداشته شد و فعالیت استان تهران رونق دوباره را تجربه کرد. از همان لحظات ابتدایی آغاز سال ۱۴۰۳ نیز با توجه به تعیین شعارسال از سوی رهبر عزیز انقلاب، به دستور استاندار تهران سیاست‌ها در راستای احقاق آن مشخص و نخستین قدم‌ها براساس امور حمایتی زیربنایی و افزایش مشارکت مردم در نقش حامیان اصلی اقتصاد برداشته شد.

جوهری در ادامه با اشاره به بازارچه‌های نوروزی در استان تهران و تقویت آن براساس ۵هدف مشخص شده اذعان کرد: نخستین برنامه ریزی برای ارتقای توان کارآفرینان استان تهران و افزایش توان اقتصادی برای رشد اقتصادی در قالب بازارچه‌های نوروزی در ۵ هدف مهمی، چون رونق تولید، شناسایی صنایع دستی، افزایش مشارکت کارآفرینان به عنوان بازوان مهم اقتصادی در استان برای ارتقای ظرفیت‌های اقتصادی تهران، شناسایی ظرفیت هنرمندان و تبدیل توان بالقوه به بالفعل برای هم رشد مشارکت و ترغیب مردم از هر قشری در این مشارکت، کمک به افزایش توان تولید محصولات در حوزه عشایر و اهمیت شناساندن آن در بازار‌های داخلی دیگر استان‌ها و معرفی به بازار‌های خارجی با نام ایران اسلامی و ریشه کنی مسائل اقتصادی و توان افزایی در استان برای رفع مشکلات تولید و رشد صادرات خارجی تهران مشخص شد.

وی در ادامه تصریح کرد: بازدید‌های مکرر برای رفع مشکلات و تقویت حوزه‌های اقتصادی توسط کمیته‌های مختلف و بررسی‌های ابتدایی در استان تهران انجام شده و بزودی مراحل برنامه ریزی مدون در قالب تعیین سیاست‌های مبرهن مشخص می‌شود.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر