بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۴۹۲۲
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی از ثبت ۱۵میلیون و ۳۰۰ هزار تردد خودرو در جاده‌های استان در ۱۴ روز سپری شده از اجرای طرح نوروزی۱۴۰۳ خبر داد و گفت: این آمارنسبت به مدت مشابه سال قبل ۲ درصدکاهش نشان می‌دهد.
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۴

تردد نوروزی در جاده‌های آذربایجان‌شرقی از ۱۵ میلیون سفر گذشت

به گزارش بازار کار به نقل از ایرنا، اورجعلی علیزاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی از ثبت ۱۵میلیون و ۳۰۰ هزار تردد خودرو در جاده‌های استان در ۱۴ روز سپری شده از اجرای طرح نوروزی۱۴۰۳ خبر داد و گفت: این آمارنسبت به مدت مشابه سال قبل ۲ درصدکاهش نشان می‌دهد. 

وی با بیان اینکه روزهای ۲۸ اسفند ، ۵ و ۷ فروردین به ترتیب پرترددترین روزهای این ایام بودند، افزود: آمار تردد ورودی استان در این مدت ۹۹۴ هزار دستگاه و آمار تردد خروجی استان ۸۹۶ هزار دستگاه خودرو بود.

وی پرترددترین محورهای استان در این ایام را محور رفت و برگشت کنارگذر جنوبی شهیدکسایی (تبریز- باسمنج)، محور رفت و برگشت تبریز- ایلخچی و محور رفت و برگشت صوفیان - تبریز اعلام کرد.

علیزاده همچنین گفت: نوروز امسال بیشترین ورودی به استان از محورهای آزادراه تبریز- زنجان، میاندوآب - ملکان و نیر- سراب بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: در روزهای سپری شده از طرح نوروزی، ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری استان اعم از اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه ۱۸۴ هزار و ۴۰۰ مسافر را در داخل و خارج استان جابه جا کرده است.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر