بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۴۴۹۳
دبیر جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی گفت: رویداد اعطای جایزه ویژه فناوری آب، نخستین بار در هجدهمین دوره این جشنواره در سال آینده برگزار می‌شود.
چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵


دبیر جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی گفت: اعطای جایزه ویژه فناوری آب با رویکرد فناوری‌های نوین در حوزه‌های مختلف آب و فاضلاب و با توجه به مسائل و چالش‌های موجود در این زمینه در کشور و استان اصفهان، یکی از رویداد‌های مسابقه‌ای جدید جشنواره ملی شیخ بهایی است.

سعید آجلی افزود:جشنواره ملی شیخ بهایی دارای ۲ بخش اصلی مسابقه‌ای شامل طراحان کسب و کار و فن‌آفرینی و تجاری‌سازی فناوری است که متقاضیان می‌توانند ایده‌های خود را در زمینه فناوری آب نیز در بخش مسابقه‌ای ارائه کنند.

او با بیان اینکه رویداد جایزه ویژه فناوری آب با حمایت وزارت نیرو و شرکت آب و فاضلاب اصفهان برگزار می‌شود، اضافه کرد: خدمات مشترکان، بازسازی خطوط انتقال آب، مدیریت تامین و توزیع آب، ارتقای راندمان (بازدهی) تصفیه‌خانه‌های فاضلاب، بازچرخانی پساب، فراوری لجن تصفیه‌خانه‌های فاضلاب و حفاظت سازه‌های بُتنی تاسیسات فاضلاب جزو محور‌های این بخش است.

آجلی با اشاره به اینکه فرصت ثبت نام در این رویداد تا پایان اسفند امسال است، خاطرنشان کرد: ثبت نام در سایر بخش‌های مسابقه‌ای جشنواره شیخ بهایی پایان یافته است.

دبیر جشنواره فن‌آفرینی شیخ بهایی ادامه داد: طرح‌های حاضر در این بخش باید توسط یک تیم با ماهیت حقوقی و بصورت ایده اولیه یا تجاری‌سازی شده ارائه شود.

آجلی گفت: یک نشست تخصصی نیز در زمینه نیاز‌های آب و فاضلاب اصفهان در جشنواره شیخ بهایی برگزار می‌شود و شرکت‌های فناور و دانش بنیان حاضر در جشنواره می‌توانند ایده‌های خود را برای رفع آن‌ها ارائه دهند.

او با بیان اینکه تامین آب یکی از اولویت‌های کنونی کشورمان است، تصریح کرد: استفاده از فناوری‌های جدید در همه بخش‌های صنعت آب و فاضلاب مانند بهره‌گیری از هوش مصنوعی و فناوری‌های نوین در مدیریت و توزیع آب اهمیت زیادی دارد.

آجلی اظهار امیدواری کرد که جایزه ویژه فناوری آب در دوره‌های آینده با همکاری سایر بخش‌ها مانند شرکت‌های آب و فاضلاب استان‌های دیگر برگزار شود.

او خاطرنشان با بیان اینکه دوره نخست اعطای جایزه مدیریت شهری در هفدهمین جشنواره شیخ بهایی در سالجاری و با حمایت شهرداری اصفهان برگزار شد گفت: دومین دوره اعطای جایزه مدیریت شهری نیز بعنوان یکی دیگر از رویداد‌های جشنواره شیخ بهایی با حمایت شهرداری اصفهان و مشارکت شهرداران برخی از کلانشهر‌های کشور برگزار می‌شود.

۲ بخش اصلی و مسابقه‌ای جشنواره شیخ بهایی شامل «طراحان کسب و کار» و «فن‌آفرینی و تجاری سازی فناوری» است؛ جوایز این بخش‌ها که نسبت به دوره قبل تا ۵۰ درصد افزایش یافته است توسط شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و سایر حامیان مالی تامین می‌شود.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر